Wednesday, May 13, 2015

right decision

Assalamualaikum..

alhamdulillah, banyak hikmahnya mengapa Allah hantar aku ke USM kejuruteraan, untuk bergerak kerja dalam Islam, walaupun aku hadapi banyak kesilapan, tapi moga Allah yang maha pengampun lagi maha penyayang, terus memberi kejayaan kepadaku setelah aku menginsafi diri ini..

aku buat pilihan yang terbaik. dia adalah dia. dan aku kenal dia bagaimana. dan aku tahu bagaimana pertengahanku apabila aku dengannya. dia, aku tau.. baik hanya sebab aku. bukan sebab Allah. dan aku tidak mahu itu. bila aku sudah putus dengan dia, dia kembali pada sifatnya, aku tidak marah. malah aku lega. lega kerana aku telah menyelamatkan jiwa ragaku dari terus menagih kasihnya, kasih makhluk yang hanya kan menumpahkan kesakitan.

:)

by the way, baru aku tau exam jepun susah nak mampos. hahahaha..

oh ye,,


nampak macam aku mengandung tak? tak sabarnyaaa nak ada baby.. nanti pregnant boleh pakai jubah ni.. hihi.. lepas pregnant pun boleh pakai. 
insyaAllah.. 


hahaa.. aku memang pelik.. tapiiii... hmmmm.. oh ye, muka aku banyak jeragat, tapi kenapa tadi ada budak tegur aku, dia kata kulit muka aku cantik. dan aku mula kehairanan dan buat2 tak dengar. hahaha.. biasalah akuuuu.. kejam sikit. huhu


oh yeahhhh.. hahahhaha.. time ni bibir kering. kah33x


actually aku berjalan dengan 3 gadis ni.... subhanallah.. sahabat2 solehah.. <3 ^_^ kurniaan Allah. 

okla,, tu je.

wasalam

No comments:

Post a Comment