Saturday, August 13, 2016

Jumpa lagi!

Assalamualaikum!

lamanya tak update blog ni!

apa khabar semuanya? harap sihat blako deh.

haaa.. umur sekarang 23 tahun 8bulan. nampak je kecik nombornya, tapi besar impiannya pada waktu ini.

aku nak memiliki pasangan (terus terang!), rumah untuk dihiasi dan didiami dan kereta untuk senang kita ke sana ke mari.

insyaAllah ada rezeki, tak kemana, kesini juga nanti. haha

bulan 9, aku masuk shift untuk bekerja dalam persekitaran ku ini. tak sabar dan takut jugak untuk sesuaikan diri nanti. moga cemerlang semuanya. aamiinn..


oh ye, aku ada pakai nieve dd cushion, aku rasa inilah yang selama ini aku cari. glowing muka baq hangg.. ada sinar kasih. hahahaha. mesra wudhu, senang je terus amik wudhu. selain jadi sunblock, boleh jadi perawat muka jugak sebab ingredients dia semua baik untuk kulit. insyaAllah.




ok la weh, aku malas nak cakap banyak.

cuma nak cakap, aku nak mandi laut!!!!

dah. assalamualaikum. muah2

No comments:

Post a Comment