Wednesday, March 11, 2015

Nikon Coolpix S3600

Assalamualaikum,,

di sini ana nak bukak cerita baru lah. hihi

alhamdulillah semalam dah dapat elaun dari YTM.. disebabkan aku ni pakai henfon yang tak boleh amik gambar langsung, so aku bercadang nak beli kamera.

semalam malam aku pergi beli kamera wane pink tuuuu.. 20MP, nice la.. apesal laaa aku tak fikir dari dulu lagi, memang aku suka amik gambar, tapi dulu aku focus on phone.. sekarang ni, aku dah fokus kat kamera.. so, this is it! aku beli kamera yang berharga RM399..

Bolehlaa,, aku amik gamba aku, gamba antenna, fyp aku.. dan kenangan aku last sem ni.. insyaAllah.. ^_^

ok, aku malas nak cakap panjang.. aku letak la hasil2 gambar yang aku tangkap sepanjang perjalanan aku balik ke bilik. oh ye, tadi aku dapat makan free kat kafe staff. aku memang rapat dengan makcik ni,, dia pulak jenis ingat aku, ramah dengan aku.. dorang dah nak tutup kafe.. makcik tu baru nak makan.. aku tengok banyak lagi tray kat depan kafe tu, aku tak fikir panjang terus mintak pinggan.. haha.. makan sekali dengan makcik tu... tanya harga berapa.. dia kata, xpe.. saya belanja. ewahhh! ahahaha

ALHAMDULILLAH.. makan free lagi hari ni. tengok! jangan kedekut dengan harta. minta Allah berkati rezeki kita. jauhi sifat bakhil. insyaAllah Dia dah tetapkan rezeki kita. hihi.. ^_^












aku tak tau camne nak rotate bende ni once aku dah upload. so. biar je la.. huhu




ok, tu je.. aku harap pekerja2 kat depan DK tu tak perasan. hahaha

k2.. wassalam. 

No comments:

Post a Comment