Wednesday, March 11, 2015

sakura cinta

assalamualaikum,, pagi yang indah ni, aku nak kongsi gambar yang aku tangkap semalam.. memula tu aku nak jalan satu kampus sorang2, sebab aku nak amik gambar bunga sakura.. hihi.. pastu aku mula rasa bosan bila takde orang amik gambar aku. hahahha..

so bila aku dah bosan tu,, aku start la joging.. aduhh,, basah gle baju aku. peluh banyak tuhdiaaa!!! macam biasa r kalau aku joging. gerenti basah dia macam kena hujan lebat. nasib pakai tudung besar sikit.. takdelaa malu. huhu

lepas da pusing kampus tu, aku jumpe geng2 meki.. aku pun join dorg pusing lg kampus. hahahaha.. bukan 1 kampus sangatlaa,, pegi school deme minum air coway baru katanyaaa.. lepas tu jalan2, selfie, shooting kat SERC.. then balik.

tu je la,, aku pun malas gak nak taip panjang2 ni.. orait.. presents my nikon~


gambar yang paling epic aku rasa. 

 ok, ni asap jet. bukan asap otomen. hahah

lihatlah bunga yang bertaburan itu.. Allahu.. :)

ni sebenarnya aku zoom.. dahan ni ada kat puncak atas.. aku nak nampak macam sakura kat jepun, so inilah hasilnya.. 


ok, ni annoying. aku sorang2 an.. terpaksa selfie. huwaa! :(


bunga yang gugur bersama air mata (lagu hujan sudirman)


hmmmm


pokok hello kitty! hahaa


aihh,, gambar rumput pun jadi an.. rumput ni je yang lain sket dari yang lain. tak tau apa baja. baja organik kot. :p


haha.. poyo


that's me!!


aku suka gle gamba ni.. 


ailebyu...


don't get annoyed with mine. LOL. THIS IS MY BLOG!

haha.. k2. wassalam. 

No comments:

Post a Comment