Saturday, January 31, 2015

Barakah

assalamualaikum lovers and haters sekalian,,

aku ada bende yang paling aku pelik sekali kat sini..

pelik sebab apa dan kenapa azim unfren aku. pelik tak? pelik la woi!

alamak, aku ada buat silap pape ke dengan dia ni? aku dah pm dia. tp belum jawab. hahaa.. sumpah lawak, aku kene unfren.

suke? suke laaa.. sanggup weh nak unfren aku. adehh =.="

btw, malam tadi i feel the new feeling. haha.. makan aiskrim jagung yang besar dan murah, then beli biskut cream-o (mcm oreo tuuu) tumbuk2 bagi biskut tu hancur.. then tabur kat atas aiskrim. masyaAllah sedap wehhh!!!

macam tu rupenya rasa dia.. biskut tu jangan hancur lumat.. hancur sikit ja.. sedap sangat weh! hihi. alhamdulillah..

******

setiap hari aku berdosa, tiap kali juga aku bertaubat. sedihnya.. bila laa aku nak stop buat dosa.. malam tadi pergi masjid ar-Ridhuan kat parit buntaq tu.. ada ceramah pasal buku La Tahzan. tapi bukan isi ceramah nak aku ceritakan,

penat aku dengar ceramah, aku bangun. relakskan pinggang aku yang penat duduk. aku jalan2 kat ruang solat muslimat, aku diri depan ekon.. haha.. aku kan suke ekon, sambil ambik nafas dalam-dalam..sedapnya bau ekon... sejukkk je..

aku jalan lagi, pegi dekat rak al-quran, yaasin sume tu.. tetibe aku nampak tafsir pimpinan ar-rahman.. aku capai, owh, tafsir surah yusuf rupanya.. aku baca ayat 101.. baca maksud dia.. subhanallah.. patut laa aku disuruh baca doa nabi yusuf ni.. memang kena sangat dengan aku, antaranya mengenai kuasa, kematian yang baik, dan berdamping dengan orang yang soleh/ah..

thank you Allah.. ^^ for giving me this ilm'.. 

No comments:

Post a Comment