Thursday, January 29, 2015

hari gila

kah3.. hari ni hari gila aku. gila ketawa, gila makan, gila penat. gila rindu pun ada.

huhu... assalamualaikum dunia.. (macam lagu faizal tahir)

think of my fyp that never have its ending. plus more work to do on my fyp.

plus alhamdulillah that i have my lovely fren besides me.

and plus! dapat makan apa je yang aku nak.

insyaAllah esok malam ada ceramah Ustaz Fawwaz Md Jan kat masjid taman ilmu. tapi my lovely fren tu balik kampung halaman dia esok pagi.. so,,,, nampaknya aku pegi sorang la kot. huhu..

hmmm.. kenapa ek? aku ni... plis la fatimah, dia dah move on dengan hidup dia dah. dah wujud orang lain dalam hidup dia.. dah hapus aku dalam diari dia, kenapa kau tetibe ingat pasal dia? aku dah putus harapan dengan lelaki. i guess i'll never find a guy that will be my husband in future.

entahlah kenapa aku tetiba fikir pasal ni, mungkin besfren aku setiap bulan dah nak datang.. tu perasaan je fatimah. tak payah nak ikutkan sangat.

dah kau tau dia jenis macam tu, yang jenis layan pempuan sini sana, dah tu kau nak ke lelaki camtu? sedar plis fatimah, dia tak hensem. tak hensem langsung. bodoh lagi. memang serius hati aku sakit, macam pecah berderai hati ni lepas bagi cinta ni kat dia.

dah 2 bulan. moga aku lupakan dia selamanya. moga dia segera lenyap dari ingatan dan fikiran aku.

Allah... i love u more, more than else. more than anyone. hanya Allah sebaik-baik penolong. bila aku susah, aku minta pada Allah. bila aku senang, aku bersyukur pada Allah. bukan cinta palsu engkau yang dahulu.

terima kasih Allah, kerana membuka mataku dengan keburukannya. yang tidak dapat aku terima walau berapa kali dia menyesal. hah. aku rasa dia takkan menyesal. biarlah dia. bukan sesiapa untukku.

oleh kerana aku terlalu menyayanginya dahulu, kini aku terlalu membencinya. terlalu. so much hate after loved.

tiada lagi engkau dalam doaku. tiada lagi namamu yang menyakitkan hatiku sekian lama. hapuslah dikau. segera hilang.

EH jap weh! aku hari ni betul2 terharu dengan Dr. Fadzil Ain. aku nak jumpa dia regarding of CST software that will be used in my fyp. memule p bilik dia amboi bizinya bercakap kat telefon. pastu takpela, aku bla la.. then dah jalan jauh camtu, tetibe dengar macam ada orang panggil

"excuse me miss, nak jumpa saya ke?"

aku jawab dari jauh "ye ye"

pastu dia pegi bilik dia, aku kejar dia dari belakang. pastu masuk bilik dia, then bagitau la apa hasrat suci dan murni aku tu.. haha..

pastu dia mintak aku p kat student phd dia.. Ubai dullah, very supporting person, yet sporting. haha.. ok la, tercapai jugak hasrat aku nak dapat software tu. so esok aku install kat desktop skul. insyaAllah. hehe.. semalam jumpa Dr. Muzlifah.

I LOVE EE!! 

No comments:

Post a Comment