Saturday, January 24, 2015

terlajak we-fie

terlajak laris!!

haha.. akhirnya dapat jugak aku melihat dengan mata aku sendiri keberadaan Dato' ni.. walaupun gambar aku dengan Dato' agak dekat, tapi percayalah kami tidak bersentuhan yang boleh menyebabkan batal wuduk aku. heh

sebenarnya lama dah minat Dato' ni,, minat dengan kesungguhan dia dalam perniagaan, hebat sangat. tak mengenal erti putus asa, walaupun kaya dah ada ferrari sekalipun, tetap merendah diri. haha.. sumpah lawak betul Dato' ni. tengkiu Dato'!! 

cita2 aku nak beli D'Herbs Diet Gold dengan Krim Makbul Munajat. nak bagi lemak hilang serta-merta. ewahhh.., pastu sempat lagi merasa duduk dalam Myvi 1.5 Advance. subhanallah... sedap tuhdiaaa!! rasa macam sesuai beno aku pakai Myvi ni, tapi ikutkan kata motivasi, kita kena hidup di bawah kemampuan kita.

Contoh kalau aku mampu pakai Myvi, seeloknya pakailah kancil 660c. 
kalau aku mampu beli rumah banglo, seeloknya rumah biasa pun dah cukup.

harta kita, bukan semuanya milik kita. boleh jadi milik waris kita. apa yang kita sedekahkan, harta kita wakafkan itulah sebenarnya harta kita. untuk timbangan kelak. 

ok, chow chin chau!! 

terlajak taip! 


No comments:

Post a Comment