Friday, January 23, 2015

Tahun 23?!

Assalamualaikum angels!
 aha!

jet-jet baik kan, angels? tapi tak salah nak jadi baik.

omai..

it's me! kalau aku hilang nanti, aku tak jamin kau boleh jumpa dengan tunjuk gambar ni. haha.. camera lies! 

dah tua dah aku. sampaikan mana2 aku jumpa, semua budak bawah umur aku. Allah, moga berkati usia ini. aamiinn.

oh ye, satu impian aku dah tercapai untuk tahun ni, lulus lesen motor. mesti tertanya-tanya awat lambat bebenor amik lesen motonye.. tapi itulah syarat ummiku, nak amik lesen kena pakai duit sendiri. sekarang baru tengah struggle nak amik lesen di samping beberapa cita-cita lain yang aku masih kejar dengan merangkak kot. 

betul kata pepatah, kejar cita-citamu bagaikan tiada mati. beribadatlah kamu bagai tiada hari esok. insyaAllah i'll try my best! 


No comments:

Post a Comment