Thursday, February 26, 2015

FYP!!!!!

SALAM JUMAAT uollsss~

assalamualaikum..

hmmm,, hari ni aku happy sangat sebab dapat jumpa supervisor aku, Dr. Soib. everytime aku jumpa dia, aku akan dapat something yang baru. yang boleh menaikkan semangat aku untuk buat fyp. tapi malangnya, bila aku kat bilik, aku dalam mood relaks. macam tak boleh nak buat apa-apa. haha.. padahal kat skul, aku tulis semua benda yang perlu aku buat bagai.. cari jurnal, call orang blablabla.. bila dah sampai bilik, it's all gone.

hmmm,, ingat tim!
ni last sem kau. sekarang ni pulak baru seminggu start sem. cakap kat diri, subjek ni dapat A tau tim.. insyaAllah, make it perfect. bersyukur sebab ada sahabat yang selalu encourage hang.. go tim!

FYP, jangan banyak alasan tim.. xde moto la, xde kredit la. boleh je semua tu. kau usaha lebih sikit. pernah terbaca,

"budak dekan, berlari tika ramai orang berjalan. "


means aku kena lari la ni? haha

semangat tim! kena ada due date on what your planning about. and yet your program will be accomplished. insyaAllah.

kejap lagi aku kena jadi emcee Masterchef-to-be. jangan krik2 sudah. hahaha

FYP! GO! LAST SEM!

pastu keje. kawan aku dia kata "tak sabar nak keje, nak bagi duit kat mak ayah.. rasa macam selalu susahkan mak ayah.."

woha! aku bersetuju sangat apa yang dia cakap. insyaAllah, mungkin hang dapat keje sebelum grad lagi. hehe.. aamiinnn...

hmm, k la.. qailulah sat.

wassalam.

No comments:

Post a Comment