Friday, February 13, 2015

menghitung hari

assalamualaikum my all dearies..


alhamdulillah sihat jahhh,, lama dah tak update blog ni, ambang2 sawang pun dah nampak sikik. haha

well, me with terengganu-ian, kelantan-ese, kedah-ian.. their slang memang lawak. selalu mengajuk cakap dorg. haha.. tp in not annoying way la ofkos. aku sayang kot depa ni suma. hehe

btw, dah berapa hari ni consistently aku joging. dengan sahabat sejak matrik. dialah pembakar semangat aku untuk terus berjoging.. dan tadi aku baru ja melantak nasi+ayam sambal+sayur goreng, pizza dominos, keropok ikan, jagung rebus.. wahhh,, alhamdulillah rezeki datang bertimpa-timpa, sebab esok dah start makan nasi dengan garam. hahaha LOL.

Tadi lepas joging, macam biasa, jenjalan kat kompleks sukan, kat track, then nampak macam ada orang main gasing. but, actually it's not gasing. it's petanque. like bowling game, in just a traditional way. tapi kan, bukan lah tradisional sangat, sebab bola petanque tu diperbuat daripada steel. so, hmmm.. modern gak la.. thanks guys! sebab sudi ajar kawan aku yang noob sangat nak main petanque tu. aku panggil 'petang'. hahah.. main masa petang kan, panggil la petang. kih3

oh ye, Takziah buat keluarga Allahyarham Tuan Guru Nik Aziz, Allahummaghfirlahum, wa'afihim, wa'fu'anhum.

kehilangan ulama' besar, dalam negara serta yang diiktraf dunia.. Allahu,, dunia makin menghampiri kiamat, perginya pewaris2 nabi, satu demi satu.. moga perginya beliau, melahirkan 1000 ulama'. aamiinnn... ulama' yang baik sewajibnya. na'uzubillah ulama' yang jahat. yang menghasut.

insyaAllah 17/2 , keluarlah result untuk sem 1 final year. insyaAllah moga saya berjaya. aamiinnn.. hanya pada-Nya aku mengharap, dan meminta pertolongan.

ok,

*cintasampaimati*

wassalam. 

No comments:

Post a Comment