Saturday, February 21, 2015

kenduri kawen dan tarbiyah buat ana

haha.. assalamualaikum dunia~~~ okeyh, hari ni sedari pagi aku pegi kenduri bersama juliana sardi. 
gambo tu, muke tak rela amik gambo dengan bebudak ni. haha.. kami nak amik gambar kami jaaaa... tapi ada bebudak ni yang kami kena layan. jadinya, kami pun melayanlah depa,,, 
dari kiri: ju, elisa, izwan, tim, hakim, mia dan hmmm... krik2, aku lupa. 

bes sangat keluarga ni.. kecoh dan sporting. insyaAllah moga Allah berkati semuanya. aamiinnn.. 

haaa.. inilah juju.. cantik kan? comel gle pulak tu. untung sape dapat dia, dah la bijak, cantik, pandai, berbudi bahasa, sopan santun, berbudi pekerti, berintegriti dan berbagai-bagai lagi lahhh.. hihi

ok now, aku nak tunjuk satu persatu hasil seni aku. ewahhh, berbakat sungguh,


ju dalam gambar ni nampak kurus sgt, 50 kilo nampaknya. haha


yang ni dalam 60kilo nampaknya, haha.. 



hihi... comel gambo ni. gambo ni je,, aku tak la. hahha


seriusly aku suka gamba ni. 


hmmm,, this picture is one of my favourite. ^_^ aku baru perasan aku suka amik gamba tutup mata.
haha.. suka2


haaaa,, aku paling suka gambar ni. nak jadikan dp? memang tak laaa.. kawan aku kata menggoda gle, so, better keep it here, hehe


fake smile. kih2


ju cantik!!!!
oklah, setakat ni je.. papepun, i love u! insyaAllah sahabat till jannah my dear. hihi.

assalamualaikum dunia~~~

No comments:

Post a Comment