Monday, April 27, 2015

dah nak sampai!

Assalamualaikum pembaca tegar!
hahahahaha

hari ni aku happy! walaupun pukul 2.15pm tadi mata aku dah nak mengeluarkan air mata kekesalan.

sebab baru hari ni aku buat fyp. Ya Allah, thanks!!!! sebab mulanya aku kene perli teruk ngan dr., then bila jumpa dia buat kali kedua, nak mintak pengesahan buat printed circuit board (PCB), Dr. mengharapkan aku punya FYP yang terbaik. dia nak masukkan aku dalam pertandingan student FYP yang terbaik under school. huhu.. terharu mak aihhhh..

Alhamdulillah, walaupun aku rasa aku tak layak, tp insyaAllah! aku akan buat bersungguh2 untuk report dan experiment aku.

Dr. kata tak sabar nak tengok result aku. aku cakap, Dr., saya lagii la tak sabar nak tengok result saya macam mana.

Dr. senyum je.. happy baq hangg!!

oh well, hari ni aku kene perli ngan rumet aku. haha.. aku tau yang aku siap lambat. tapi that's my way! aku pakai shawl, pakai sunblock. ofcoz la lambat... huhuhu... dia xyah gosok tudung.. ahhh, yang pastinya aku lagi cantik. LOL. astaghfirullah. tapi tu usaha kita la nak hias camne diri kita. bukan tabbarruj. aku tak pernah fikir lelaki pempuan nak cakap apa pasal fashion aku, yang pastinya aku selesa dan aku suka. dah la. YANG KAU SUKA TENUNG LAMA2, SAMPAI NAK XRAY PADIAAA!! aku rasa aku dah cukup tutup aurat dah, walaupun tak macam haya. tak semestinya pakai tudung bulat, baru tutup semua. aset lain2, nampak pun bende lain. hmmm.. payah orang laki camni, sampai aku rasa kenapa ada lelaki dlm dunia ni. tapi kalau xde lelaki, xde la ayah aku. huhu

kalau cara tu kau suka, suka hati kau la. ye dok? hahaha

dah la... aku penat dengan pelbagai kata2 orang ni.

nah, aku kongsi something. K WEH, WASSALAM.



No comments:

Post a Comment