Wednesday, April 29, 2015

gotta you!

Assalamualaikum!

hihi.. walaupun aku belum mandi lagi, tp aku dah potong bawang, basuh sayur, potong ayam untuk makan iftar nanti.. lepas da siap potong2 ni sume baru ai mandii~~ hihi..

oh ye, alhamdulillah malam tadi ada, semalam laa.. rezeki datang melimpah ruah.. makan nasi ayam tuhdiaa banyak gila. pastu p induk, tengok teater Dracula vs Al-Fateh. bes gle teater. aku sebelum ni dah tengok movie Dracula Untold tu, dan aku tau banyak penyelewengan.. jadi mungkin PMI induk nak clearkan statement kepada masyarakat USM, so depa nak buat teater.

dengan bayaran tiket sebanyak RM8, kami dapat button badge dan tempat duduk yang selesa. kami datang awal jugak la time tu, so kami excitedly duduk depannnnn sekali, bawah tangga pentas. haha.. clear baq ang.. aku memule terkejut sbb banyak gle pempuan (spectators) kat induk. tapi lelaki dia ada yang lembut, ada yang maintain cool. not bad. haha. poyo.

pastu aku dikurniakan sahabat yang memang sangat baik hati, belanja kami cool blog, makanan2 masa tgk teater. hihi... Alhamdulillah,, tengkiu hajar. muah3.

tengs jugak mai, sbb bawak kami p induk.. hihi.. i love u~~

oh farhana, ibarat bulan. hihi..

time aku nak amik gambar teater dorg, accidentally kamera aku keluar flash. hisssshhh.. tadi da kene bgtau xley ada flash, takut mengganggu pelakon.. tp terkeluar. sobbsss!!!

tapi dorg tetap handal. bes gle. ada ustazah  cantik tuhdiaaa.. tinggi, cantik, ramping.. perghghh.. perfecto! hihi..

k la.. wassalam.



 ^ aku, umaira, farhana, hajar ^


pencerita, time ni ustazah dia xkuar lg.. aku malas dah nak amik gambar lepas terkeluar flash. huhu


barisan produksi handalan. hebat2 wehhhh... pengurus pentas, timbalan, semuaaaaa pempuan weh!!!
berani keluarkan balik kamera sebab da habis teater. hihi


(blur sket sbb kete gerak 100km/hr) 
kawan aku kata aku dah gemok.. kfine, pasni aku diet. aku nak kurus nampak tulang. :( 


No comments:

Post a Comment