Monday, April 27, 2015

perfecto!

wehhh, sape xnk jadi perfect weiihh?

pada aku sekarang ni, perfect tu merangkumi

1. solehah
2. trendy
3. kurus sampai nampak tulang
4. ada iphone6

hahaha.. tapi sebenarnya kau lupa, kau dah cukup perfect dengan orang2 yang menyayangi kau, contoh, kawan2 kau, family kau, orang yang ada time susah dan senang kau, bende tu memang sangat perfect, bukan peminat yang akan ada bila kau cantik je. 

hoho. tak dinafikan aku suka usha insta pempuan2 trendy untuk jadikan inspirasi. tapi, sedarlah, kita akan tua. di mana ada banyak kelemahan nanti.. dan akan menjadi lemah. moga Allah pelihara kita. aamiinnn..

k2, aku dah lama tak post gambar aku. dan aku takde gamba pun. insyaAllah nanti ble2 aku rajin, aku nak photoshoot jap. haaha.. malu weeii! 

k r, assalamualaikum. 


yusof!!! hihi.. rindunyeeee


ni kakak yusof.. manja gle ngan aku... pelok2 siap. haihhh.. tp aku suka! 


ok, nampaklah aku yang gemok tu. sobsss!!!


muka aku ni ada mamak2 sket. kah3


haha..nampak no selfie nyeee


No comments:

Post a Comment