Wednesday, April 1, 2015

nama manje I jiiieesstiii

Assalamualaikum, eh, dah berhabuk blog ni. haha.. bz melayan orang. 
sesori laaa..

haaa.. hari ni sibuk timeline dengan GST. even aku setakat ni baru berjual beli dengan adik
kafe FAM IDAMAN, total perbelanjaan aku hari ni RM3.90 plus roti sosej yang aku buat sendiri, 
aku beli sendiri. huhu.. sedap jugak. sosej mana yang tak sedap kannn...

ok2, aku nak cte la tadi aku dapat delivery yang tak pernah sebesar ni.. macam dapat hadiah gamaknya.. bes tu diaaa,, masa dapat kat pejabat lembaran tu, punya laaa happy dapat kotak. haha. 

Alhamdulillah, sampai jugak bende yang aku idamkan ni.. hihi.. dalam dia coklat Daim dengan kinder bueno. seratus lebih gak r aku bayar. beli online kan,, tp dapat murah gak r, cuma plus postage, kalau aku pegi langkawi semata2 nak coklat, dengan duit tambang lagi.. mahai..
las2 aku beli laaa kat insta @choc2u ... murah2.. hehe





oh ye, baru 3 hari lepas aku balik USM, dari Johor Bahru.. belanja shopping baju dan buku dengan adik2 aku.. hihi.. baucer buku last la katekannn.. borong buku2, adik aku dengan lawak kampusnya, misi straight A, buku latihan, buku kisah nabi sume..

untuk aku adalah jugakk, buku Solat Ready by Prof Muhaya, dengan buku Diagnosis and Diagnosis2..

bes gila cakap luuu,,, cte diagnosis tu, nanges2 gua baca. cte pasal pengalaman2 doktor2 perubatan.. yang setiap hari ada suka duka, berdepan dengan kasih sayang keluarga pesakit, kematian pesakit2, macam2 lagi.. yang paling aku sedih part doktor tu nak pikir camne cara dia nak bagitau waris si mati (lelaki), yang meninggal akibat kemalangan. dah la time tu bini si mati tu menunggu hari nak beranak. ya Allah, besarnya ujian hamba-Mu..

sobsss~~~ memang bes. aku boleh bagi 9 bintang out of 10. hehe

k la.. aku nk sambung design fyp aku ni. 

ALLAHU'ALAM. 

No comments:

Post a Comment